Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

Ο αγώνας κατά της ιδιωτικοποίησης του αεροδρομίου θα συνεχιστεί και θα ενταθεί.

Ο αγώνας κατά της ιδιωτικοποίησης του αεροδρομίου θα συνεχιστεί και θα ενταθεί.

Κέρκυρα, 27/11/2014

Η ανακοίνωση του ανάδοχου για τον διαγωνισμό της ιδιωτικοποίησης των περιφερειακών αεροδρομίων αποτελεί εξαιρετικά αρνητική εξέλιξη για τις προοπτικές ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας. 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας, μεταξύ των οποίων τα αεροδρόμια Κέρκυρας, Ακτίου, Κεφαλονιάς και Ζακύνθου, παραδίδονται στην κοινοπραξία
FRAPORT, σύμπραξη του επιχειρηματικού ομίλου Κοπελούζου με εταιρεία στην οποία κύρια συμμετοχή έχει το γερμανικό δημόσιο!

Η δικομματική κυβέρνηση και το αμαρτωλό της κατασκεύασμα, το ΤΑΙΠΕΔ, πανηγυρίζουν για την «επιτυχία»! Για την επί της ουσίας υφαρπαγή και δήμευση της δημόσιας περιουσίας και των υποδομών της χώρας μας από τους δανειστές! Για το γεγονός ότι το τίμημα που θα καταβάλει το γερμανικό δημόσιο ως «επενδυτής» θα κατευθυνθεί στη μαύρη τρύπα του χρέους, δηλαδή θα το ξαναπάρει πίσω το γερμανικό δημόσιο ως «δανειστής»!

Η εκποίηση αυτή είναι επιζήμια εθνικά και οικονομικά. Ιδιαίτερα για την Κέρκυρα, στην οποία ο βαθμός εξάρτησης του τουρισμού από τις αερομεταφορές ανέρχεται στο 85%, η δε συνεισφορά του αεροδρομίου στο ΑΕΠ του νησιού ανέρχεται στο 56,6%!

Θα επαναλάβουμε γι’ ακόμη μια φορά ότι τα περιφερειακά αεροδρόμια είναι απόλυτα κερδοφόρες και βιώσιμες επιχειρήσεις, ενισχύουν σημαντικά τον κρατικό προϋπολογισμό, δεν επιβαρύνουν τον Έλληνα φορολογούμενο και έχουν άμεσες δυνατότητες αύξησης της αποδοτικότητας και της κερδοφορίας τους, υπό δημόσιο έλεγχο και διοίκηση.

Ως ΣΥΡΙΖΑ, παραμένουμε σταθεροί στις θέσεις μας για το δημόσιο χαρακτήρα των υποδομών στρατηγικής σημασίας της χώρας. Εξακολουθούμε να υποστηρίζουμε την ιδέα της διαχείρισης των αεροδρομίων από δημόσιο φορέα με τη συμμετοχή των εργαζομένων και της αυτοδιοίκησης.

Ο ΣΥΡΙΖΑ Κέρκυρας ανέπτυξε όλο το προηγούμενο διάστημα δράσεις και πρωτοβουλίες κατά της ιδιωτικοποίησης του αεροδρομίου. Οι οργανώσεις μας, η κοινοβουλευτική μας εκπροσώπηση, οι αυτοδιοικητικές μας δυνάμεις, τα μέλη και τα στελέχη μας, από την θεσμική θέση που ο καθένας κατέχει, πρωτοστάτησαν για την ανάδειξη του θέματος. Ούτε το μονοπώλιο της αγωνιστικότητας διεκδικούμε, ούτε το αλάθητο. Συμβάλαμε, όμως, ώστε η συντριπτική πλειοψηφία της τοπικής κοινωνίας, των κοινωνικών φορέων, των επαγγελματικών ενώσεων, που πλήττονται ευθέως από την άκρως επιζήμια για την αναπτυξιακή προοπτική του νησιού μας εξέλιξη, να εκφράσουν την αντίθεσή τους. Παρά τις πολιτικές πιέσεις που δέχθηκαν και τις αναδιπλώσεις, οι φορείς της Κέρκυρας συναντήθηκαν για πρώτη φορά σε ένα κοινό μέτωπο. Το γεγονός αυτό αποτελεί μια πρώτη θετική παρακαταθήκη. Το γεγονός ότι στην πανεργατική απεργία και κινητοποίηση της Πέμπτης 27/11 το θέμα της ιδιωτικοποίησης του αεροδρομίου αναδείχθηκε σε κυρίαρχη αιχμή, αποτελεί μια δεύτερη θετική εξέλιξη. Το γεγονός δε ότι το θέμα παίρνει πανελλαδικές διαστάσεις, με τη συγκρότηση της Πανελλαδικής Πρωτοβουλίας ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων, είναι ένα ακόμη στοιχείο αισιοδοξίας για την θετική εξέλιξη του αγώνα.

Οι προσπάθειες συκοφάντησης και υπονόμευσης αυτού του αγώνα, στις οποίες επιδόθηκε με ζήλο μερίδα του τοπικού τύπου, κυρίως του τηλεοπτικού, οι ανυπόστατες και αφερέγγυες «πληροφορίες» που προσπαθούν να δημιουργήσουν σύγχυση και παραπληροφόρηση, δεν μας αφορούν και δεν μας πτοούν. Θα συνεχίσουμε την προσπάθεια για ένα ευρύτατο κοινωνικό μέτωπο κατά των ιδιωτικοποιήσεων. Ο αγώνας θα συνεχιστεί και θα ενταθεί, λαμβάνοντας υπόψη όλα τα δεδομένα και αξιοποιώντας κάθε διαθέσιμο μέσον.

Το Γραφείο Τύπου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου